הדבר הראשון שחובה לעשות בעבודה עם משפיעניות כדי להצליח

שיווק משפיענים:
השיטה הפשוטה שחובה ליישם בעבודה עם משפיענים
ואיך היא שילשה מכירות באלפי שקלים בשבוע אחד

הפוסט הזה יחסוך לכם טעויות בעבודה עם משפיענים וילמד אתכם בדיוק מה צריך לעשות מהרגע הראשון

הטעות הכי נפוצה של בעלי עסקים היא לשלוח מוצר למשפיעניות

ולצפות למכירות וכשזה לא קורה הם חושבים שהמשפיענית לא טובה. 

 

אז תנו לי לגלות לכם סוד. 

 

משפיעניות (וגם משפיענים) הן לא קוסמות והציפיה שפוסט יחיד

של משפיענית על המוצר שלכם יוביל להרבה מכירות היא לא ריאלית.

 

בעיקר כשמדובר בחנויות אונליין ובעסקים בתחילת דרכם, פחות ידועים ו/או כאלה שרוצים לגדול.

המכנה המשותף של כל בעלי העסקים שציינתי הוא שכולם רוצים להגיע לקהלים חדשים.  

שיווק משפעניות | איך הגדלנו מכירות ב-184% באמצעות משפיעניות

אותו פוסט של אותה משפיענית, במידה והבחירה הייתה הייתה מדויקת,

יכול להוביל לסקרנות סביב המוצר והמותג

ולהביא טראפיק חדש (תנועה חדשה) לתוך העסק

אבל לא בהכרח למכירות. 

 

כשבעלי עסקים רוצים להגיע לקהלים חדשים,

ברוב המקרים התוצאה היא חשיפה וטראפיק.

(למעט מקרים בודדים למשל אם מדובר במוצר שעונה על צורך מאוד גדול שאין במקום אחר

או מחיר סופר אטרקטיבי למוצר קיים בשוק ועוד).

כשבאים מראש עם הידיעה הזו, 

אפשר לשים את האכזבה בצד ולשמוח על כל מכירה שמגיעה. 

ככל שנתמיד בחשיפה באופן קבוע כך הסיכוי למכירות בטווח הארוך גדל.

שיווק משפעניות | איך הגדלנו מכירות ב-184% באמצעות משפיעניות

אבל, וזה אבל גדול

כשעובדים עם משפיעניות צריך להבין ששליחת מוצרים בלי הכוונה ו/או מעורבות מצידכם מיועדת לכישלון.

בקמפיין שעשיתי עם משפיעניות עבור מותג בתחום הטיפוח עברתי מניהול פאסיבי לאקטיבי והתוצאה הייתה מובהקת:

המכירות שילשו את עצמן ואחוזי ההמרה הכפילו את עצמם

ולמען הסר ספק, מדובר בגדילה של מכירות בשווי אלפי שקלים בשבוע אחד בלבד.

כדי להגדיל מכירות באמצעות משפיענים יש צורך בניהול אקטיבי שלכם בקמפיין.

בניהול פסיבי, אתם שולחים מתנה ונותנים למשפיעניות לעשות את העבודה לבד כי "הן כבר יודעות מה לעשות".

אבל אם לא תכוונו אותם, ותהיו מעורבים התוצאות יהיו נמוכות יותר באופן כמעט וודאי.

 

הפעולות שחייבים לבצע בעבודה עם משפיעניות

1. מגדירים מטרות מאוד ברורות לקמפיין המשותף

2. מזקקים את קהל היעד הרלוונטי

3. בוחרים את המשפיעניות על בסיס קהל היעד, שווי מכירות ואחוזי המרה 

כך שיודעים למי יש סיכוי גדול יותר למכור את המוצרים ולא רק לחשוף אותם

4. בוחנים לעומק את איכות התוכן של המשפיעניות ואת רמת המעורבות של העוקבות

5. מחליטים על שיטת תגמול

6. מגדירים מראש מה תיחשב הצלחה

7. מודדים תוצאים ועושים אופטימיזציה והפקת לקחים

כשכל המדדים האלה פרוסים לפנינו, חובה לשתף את המשפיעניות 

ויחד לייצר את התוכן הכי מותאם למטרות.

השיטה הזו מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש ואין סיכוי שאני מנהלת קמפיין משפיעניות בלי זה.

 

יש לכם שאלות?

יש פה לתגובות למטה.

4 תגובות

  1. זאת הדרך היחידה.
    באיזו שיטה עבדת קודם לפני ה219%?
    אצלי הצלחה היא אחוזי המרה גבוהים,אבל זה תלוי בהמון משתנים שלפעמים לא בשליטה שלנו.
    סעיפים חשובים:1.3.4.7.
    לא מומלץ,חייבים להתיעץ ולשתף את המשפיעניות/נים.
    בהצלחה

    1. בתחילת הדרך הכנסנו משפיעניות לאמבסדורס -רשת תכניות שותפים ונתנו להן לעבוד באופן עצמאי.
      ברגע שפיתחנו את שיטת הניהול שלנו הגדלנו את המכירות משמעותית וזה כל פעם מוכיח את עצמו מחדש.

      ואני מסכימה איתך, חובה להתייעץ ולשתף אותם ובעקבות ההדגשה הזו שלך תיקנתי את זה בפוסט.
      תודה!

  2. הייתי שמח להבין איך בוחרים את המשפיענים לפי שווי מכירות ואחוזי המרה

    איך אפשר למדוד אפקטיביות של סטורי ( רמת מעורבות של העקובים?

    תודה 🙂

    1. הי אביתר,
      הדרך העיקרית לבחור משפיענים על בסיס שווי מכירה ואחוזי המרה היא לבקש מהם נתוני מכירה של קמפיינים שכבר עשו
      אצלנו באמבסדורס, רשת תכניות שותפים למשפיעניות, יש לנו את כל המידע הזה על כל המשפיעניות שעובדות איתנו וככה אנחנו בוחרים אותן – כמובן שיחד עם בדיקה של קהל היעד הרלוונטי ואיכות התוכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *